‹ Main Site Forums Home My Account

JuJu for Chubb? 1/2 PPR


#1

JuJu for Chubb? 1/2 PPR

Pretty stacked at WR: Thielen, Adams, JuJu, Jarvis
Pretty not-stacked at RB: white, powell, mack


#2

Would rather have JuJu than Jarvis tbh. See if they’d go for Jarvis.


#3

I wouldn’t want Jarvis and Chubb on the same team. I know the Browns are improved and all that hype but I would much rather get rid of Jarvis for Chubb if the other owner will go for it.

If not, then based off of your current RB Chubb is a much needed asset and would ultimately do . Juju for Chubb. Wouldn’t be overly pumped about it but it is kind of a necessary evil in order for you to bolster you RB a little.


#4

Yeah, I offered Mack + Jarvis - we’ll see what happens. If not, I’ll counter with Juju straight up.

I was a Bell and Henry drafter btw lol RB position has been tough sledding all year.


#5

I think you deserve a lot more proven value for Juju, regardless of Chubb’s high theoretical value. Juju for Sony or like Mark Ingram straight up is a pretty even trade imo, to give you a benchmark on my view.


#6

Yeah you’re right. Juju is a PPR machine - I’ll try to bag a solid RB2 with RB1 upside and see what happens.


#7

Sounds reasonable. You’re set up great at WR so you have some definite flexibility to take a calculated risk on a high upside/newish guy, but as you said, Juju is a PPR machine, so Chubb doesn’t quite fit the bill yet for me. What if you did like Landry for Tevin Coleman?


#8

On that note make sure you grab Ito Smith if he’s still floating around.


#9

Yeah I like that - I’ll make a move for Coleman; Ito got snagged already.


#10

Think that’s a good call.